LOGOPÉDIA:
- beszédindítás és nyelvi késés terápiája
- artikulációs zavarok terápiája
- beszédtechnika fejlesztése
- kóros rekedtség, hangképzési zavarok
- dadogás, hadarás terápiája
- nyelvlökéses nyelés terápia
TANULÁSI KÉPESSÉGEK FEJLESZTÉSE:
Sindelar terápia (5-14 év).: Ha a gyermek az óvodában vagy iskolában jó értelmi képességek mellett
- nehezen koncentrál,
- magatartásával kapcsolatban panaszok érkeznek,
- egyes területeken (pl. mozgás, rajzolás, olvasás, számolás) gyengébben teljesít –
diagnosztikával feltárható a probléma forrása és terápiával leküzdhetők az akadályok.
Oviból iskolába (5 éves kortól): Magabiztosabb iskolakezdés az írás, olvasás, számoláshoz szükséges készségek, képességek komplex fejlesztésével: nagy és finommozgások, hallási észlelés, helyes eszközhasználat, tájékozódás a térben és a síkban.
Ha nehéz az önálló tanulás (4. évfolyamtól): A cél az eredményes és egyre inkább önálló tanulás kialakítása a megfelelő TANULÁSI TECHNIKA megtalálásával.
Értelmi fejlesztés (3-14 év): A sikeres tanuláshoz nélkülözhetetlen képességek: a figyelem, emlékezet, észlelés, gondolkodás fejlesztése a lehető legtöbb érzékszerv bevonásával, célzott babzsákgyakorlatokkal történik.
Diszlexia, diszgráfia, diszkalkulia, diszortográfia kezelése apró lépésekkel a biztos alapok megteremtéséhez.